Verzenden en retouneren

Verzenden en retour

Geplaatste bestellingen worden binnen 1 – 2 werkdagen geleverd (tenzij anders vermeld). Om de bestelling te volgen ontvangen u per email de track & trace code van uw bestelling. Bestelt u meerdere artikelen met een verschillende levertijd, dan geldt de langste levertijd voor de gehele order.

Retour

Roomture kent twee verschillede retourvoorwaarden. Voor nieuw product en voor retourkansjes. Lees onderstaande aandachtig door.

1. Retourvoorwaarden nieuwe producten

Bestellingen hebben, na ontvangst, 14 dagen zichttermijn. Wanneer u een bestelling wilt retouneren dient u hieronder een retourmelding aan te maken. Dit dient binnen 14 dagen (en uiterlijk op de 14de dag) na ontvangst van het artikel te gebeuren. Na de retourmelding dient het artikel binnen 14 dagen retour te zijn ontvangen.

Het terugsturen van bestelde artikelen is gratis, u ontvangt na de retourmelding een retourlabel in uw email. Dit kunt u uitprinten, en op de retour te zenden bestelling, bevestigen.

Indien een retour ongebruikt retour wordt ontvangen, ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Let op: Gebruik maken van de gratis retourservice is alleen mogelijk na aanmelding van de retour via onderstaand formulier. U dient bij het terugsturen van de retour gebruik te maken van het verzendlabel dat u per email ontvangt. Wanneer u het artikel op een andere wijze retour stuurt, worden de retourkosten niet vergoed.

2. Retourvoorwaarden retourkansjes

Voor artikelen die u als retourkansje heeft gekocht dient u zelf de retourzending te regelen bij een pakketdienst. Wanneer u een artikel dat u als retourkansjes heeft gekocht wilt retouneren dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst. U hoeft het artikel niet vooraf aan te melden. U kunt het artikel, met de bezorgdienst van uw keuze retour sturen naar:
Roomture
Wilhelminastraat 120
7573AJ Oldenzaal.